Після закінчення середньої школи з відзнакою „Золота медаль за відмінні успіхи у навчанні ”
поступив у Київський інститут інженерів цивільної авіації на електротехнічний факультет і в
1982 році з відзнакою закінчив його за спеціальністю „Технічна експлуатація авіаційного обладнання”.
По закінченню інституту працював в університеті на різних посадах інженером, асистентом,
доцентом, заступником декана, деканом.
З 1988 року працював доцентом кафедри та продовжував проводити як навчальну так і
науково-дослідну роботу на факультеті.
В 1990 році заочно закінчив аспірантуру за спеціальністю 05.13.01 „Управління в технічних системах”.
Захистив кандидатську дисертацію в 1991 році на тему „Оптимальний синтез систем стабілізації транспортних літаків”.
В 1992 році отримав вчене звання доцента.
З 1985 року приймав участь в науково-дослідних роботах з Центром підготовки космонавтів у проведенні
комплексу наукових досліджень по створенню тренажера для наскрізного моделювання динамічних факторів
аерокосмічного польоту для підготовки екіпажів корабля багаторазового використання „Буран” на базі
чотирьохступеневої центрифуги ЦФ – 18.
|
|
В 2001 року почав працювати заступником декана факультету систем управління, з 2004 деканом факультету
систем управління, згодом заступником директора інституту електроніки та систем управління в НАУ .
Опублікував понад 90 наукових праць, серед яких 4 навчальні посібники та підручник для студентів
ВНЗ спеціальності ” Системи управління і автоматики ” МОН України.
Приймає активну участь у громадській діяльності, академік Транспортної академії України.
За значний особистий внесок в розвиток ракетно-космічної галузі України відзначений Подякою
Державного космічного агентства України. За активну навчально-методичну та організаційну роботу
для забезпечення навчального процесу в університеті заохочений Почесною грамотою Київського
міського голови, Почесною грамотою МОНУ, нагрудним знаком “За сумлінну працю” .
Приймає участь в роботах, які апробовані при розробці престижної авіаційної та
аерокосмічної техніки та забезпечують створення конкурентоздатної техніки як авіаційної,
так і інших галузей промисловості.
|